söndag 16 november 2008

En Elefant balanserade....

Nu har jag fått lite bilder in i systemet och ska nu försöka mig på att lägga in bilderna med lite tanke och planering.

Här kommer mina elefanter - eller egentligen Linda's elefanter eftersom jag gav henne tavlan när hon fyllde 40 år (hon har alltid varit tokig i just elefanter så det kändes som en bra grej...)

Lite steg för steg, eller "från ax till limpa":

Första färgläggningen och ytterligare lite mer färg gången efter



Här har vi resultatet efter två kvällar till




Så här blev slutresultatet:




(nu ska jag spara inlägget och se om det funkade som jag tänkt mig)

Njaaa, fick fixa och trixa lite till på inlägget för att få till det. Blev inte riktigt som jag tänkt mig eftersom jag egentligen ville ha bilderna två och två sidan om varandra, men det lyckades jag inte med. Får testa mig fram vid något annat tillfälle - vem vet, det kanske inte funkar här men det tänker jag ta reda på.

Inga kommentarer: