torsdag 11 februari 2010

Vilken kyla vi har...

...och det verkar inte som att det kommer att släppa än på ett tag. Någon på jobbet sa att det stod att läsa att vi förmodligen kommer att få behålla de kalla graderna i två veckor till. Brrrr... Men som man brukar säga... "Den som väntar på något gott.." Jag har iofs inget emot kylan, tror att det kommer något positivt efter, men jag vill ju inte ha det kallt hur länge som helst. När våren kommer ska jag verkligen passa på att njuta!!! :)

Nu har iaf äntligen målningen kommit igång. Vi började i måndags och jag hann med att grunda två (!) tavlor faktiskt. Dock inget direkt komplicerat än. Vi får se hur det artar sig.

Min guld-vita tavla är så gott som färdig... möjligen kommer jag att pyssla lite till med den - vi får se!!!




Inga kommentarer: