torsdag 26 mars 2009

Snart är det helg

Imorgon är det fredag och det känns ju inte helt fel om jag ska vara ärlig. Det är mycket fram och tillbaka på jobbet nu och det skulle vara skönt att inte drömma om nya råmaterial. Då föredrar jag att fundera ut vad jag ska måla när jag är klar med mina elefanter.

På måndag ska min dotter få följa med på kursen. Jag har lovat henne att hon ska få göra det någongång, trots att kvällen blir lång och vi inte kommer att vara hemma förrän vid 10-tiden. Nu är det nog inget större problem för henne - hon brukar alltid vara vaken när jag kommer hem. En riktig kvällsmänniska är vad hon är och det brukar vara svårt att få henne till att somna i hyfsad tid på kvällarna. Nåja, hon ska alltså få följa med och måla, har införskaffat lite saker till henne som hon ska få använda. Ska bli spännande att se vad hon får till! Tror att det är nionde kurskvällen på måndag, utav tio ordinarie. Vi kommer nog att köpa två extragånger för att få hålla på lite längre. Uppehållet till september kommer att kännas långt, och det är ju inte så konstigt eftersom det är låååååååångt till höststarten.

Har tyvärr ingen ny bild att lägga in, men bara för att lägga in något så tar jag min ros igen...



Inga kommentarer: