söndag 8 mars 2009

Nu har jag saktat på farten igen...

Jaha, så har det alltså hänt igen... eller rättare sagt: Ingenting har hänt! inte på bloggen iallafall på länge. Jag drar mig alltid för det där med att ladda in bilder från kameran eftersom jag inte tycker att jag kan det. Men nu tror jag att jag börjar få kläm på det.

Här kommer två nya bilder på mina elefanter, den översta från 24/2-09 och den understa från 2/3-09

De är inte klara än - jag kommer nog att "kladda" lite till på dem innan jag blir något så när nöjd.

Här kommer en annan bild men en heeeeelt annan stil, om man nu kan kalla det för stil.
Snacka om att den röda färgen tog slut:
Jag skulle kunna kalla den "Variation" eftersom man i princip skulle kunna vända den på vilket håll man vill och känner för - kanske till och med vända fram baksidan om man inte alls tycker om den.
I morgon är det målning igen och fortsättning för elefanternas frammarsch, eller min framfart med elefanterna. Vi får ser hur det går!
Hej så länge

Inga kommentarer: