söndag 21 juni 2009

Semesterdax minsann

Hej hopp - idag kom vi hem efter att ha firat midsommar på Lalandia. Inte direkt traditionellt, men OJ så kul det var.
Jag frågade familjen för en dryg månad sedan om vi skulle ta och göra något förbjudet på midsommar. De tittade lite konstigt på mig och undrade vad jag menade. Då sa jag att jag hade funderingar på om vi skulle ta och åka till Lalandia istället för att som i vanlig ordning fira här hemma. Jag blev inte nerröstad precis - alla tyckte det var en bra idé, speciellt barnen ropade sitt bifall. Sagt och gjort - jag bokade in oss för ankomst torsdag och avresa söndag, bokade både för oss och en annan familj. Vi kom dit vid 20-tiden i torsdags eftersom vi åkte efter jobb, men vi var alla av åsikten att till en annan gång så ska vi försöka vara lediga ankomstdagen så att vi kan köra hemifrån på morgonen och komma dit i lagom tid på eftermiddagen - eller varför inte på förmiddagen och då klämma in ett besök i Tyskland. Vi får se hur det blir.

Sååå, det har alltså varit en skön helg med mycket blötläggning... Wild River kan jag verkligen rekommendera! Jag vet inte riktigt hur det gick till, men jag har en tå som är alldeles blå-lila... det går undan i forsarna! Som ett extra plus just nu så har jag faktiskt semester med start imorgon, en vecka som jag och barnen kan slappa på. Sen jobbar jag tre veckor innan det är dags för ledighet igen.

Ha en skön kväll!
Anneli

Inga kommentarer: