söndag 4 oktober 2009

Ruskigt väder

Ute blåser det ordentligt och tidigare idag så var det väldigt växlande mellan regn och solsken. När man minst anade det så öppnade himlen sig och det fullkomligt öste ner.... huh. Ingen tvekan om saken - hösten är här!!!

Jag vet ännu inte riktigt hur det blir med målningen den här terminen. Jag vill komma igång, men det ser inte jättehoppfullt ut. Jag funderar iallafall över vad jag ska måla när det väl drar igång.... och min "vana trogen" så har jag så klart hittat ett djur. Denna gång lutar det åt ett par grizzlybjörnar i vatten. Hur lätt som helst!!!!????? :) eller...
Nåja, det kan hinna ändra sig ett par gånger till tror jag, men det är en bild som har "hängt över mig" ett tag känns det som, så det är inte helt otippat att jag kommer att måla de där björnarna någongång. Annars hittar jag sääääääääkert någon blomma - det brukar jag ju göra.

Ha en skön söndagkväll - om ett par timmar är det ju måndag igen och kontoret väntar :)

Inga kommentarer: