tisdag 15 september 2009

Allt står stilla... jag veeet!

Nu har semestern varit slut ett antal veckor och jag kan inte längre hoppas att det skulle bli målning under ledigheten. Jag misslyckades kapitalt med det projektet. Tyvärr!!! Jag trodde länge att jag faktiskt skulle sätta mig och skapa lite, men ack - så blev det inte.

Vår kurs skulle egentligen ha börjat igår, måndag 14/9, men pga sjukdom så är det uppskjutet. Just nu vet jag inte riktigt hur det kommer att bli överhuvudtaget, men jag hoppas fortfarande att det blir någon bra lösning för oss.

Nåja, om det inte blir någon kurs så får jag väl bestämma en veckodag med svärmor och så får vi sätta oss i hennes pysselrum i källaren och "kursa" själva....

Nu ska jag krypa ner i min säng och kurera mig lite... smått krasslig tyvärr!

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: