måndag 18 maj 2009

Jag skäms... nästan...

Ja, det är för sorgligt! Man skulle nästan kunna tro att jag har slutat med mitt Galleri. Så är inte fallet - sidan har snarare varit vilande... vääääääldigt mycket vilande och så kan vi ju inte ha det.


Jag kan bara skylla på att kursen nu är slut. Vi hade sista gången den 27 april och i och med det så föll aktiviteten på min sida lite vid "sidan av". Somnade till lite!!! Men efter att detta har påpekats av några som faktiskt kollar på sidan lite då och då så kände jag lite dåligt samvete. Om det nu faktiskt är som så att jag har en liten skara som kollar på det jag skriver och på mina bilder så måsta jag ju skärpa till mig och faktiskt uppdatera med jämna mellanrum... ELLER HUR??!!

Så håll i er - för nu kommer mitt senaste alster... jag tror nästan att jag faktiskt är klar med det... kan bli någon justering - man vet aldrig.

Denna gång är det lite återfall till akvarellen...



Nu känns det bättre igen!!!!

God kväll på er!
Anneli

Inga kommentarer: