onsdag 14 januari 2009

God fortsättning på det nya året!

Ute i tid... som vanligt!

Jag hade bestämt mig för att jag skulle lägga ut några bilder på saker som jag pysslat ihop till julfirandet och nu tänker jag visa det fast julen är förbi. Vi kan ju se det som att jag visar vad jag kommer att städa ut idag när det är "Knut och julen ska ut"

min adventsljusstake:



mitt ljusarrangemang:

och slutligen min tokiga idé och alternativ till dörrkrans:

(ska jag vara riktigt ärlig så blir det inte bortstädat idag... men det kan jag leva med)

Och nu kommer vi väl till det här med nyårslöften - men jag vet inte om jag vågar avge några. Skulle vilja lova att jag ska vara flitigare med inlägg, men det kan vara att lova för mycket. Jag hoppas iallafall att jag kommer att ta mig själv i kragen och hålla bloggen mer uppdaterad.

Vi hörs!!!

Inga kommentarer: